urazaslan Kızlar sürekli uyumak istiyorum.. Kimseyle konuşmak istemiyorum. Hiçbirşekilde mutlu olamıyorum depresyonamı girdim acaba yaa😔😔 27+4 üz buarada
NaimeYilmaz urazaslan Evdeyiz, sıkılıyoruz hepimiz biraz depresyona meyilliyiz :) Hafta içi biraz yürüyüş iyi hissettirecektir. 🤗
Ortmenanne16 urazaslan şöyle düşünün normal bir kadının salgıladığı hormonu hız sadece 3 saatte salgiliyoruz bütün bu ağlama hisleri uyku hallerinin olması çok normal geliyor artık bana 🤭🤭