En son adet tarihim 5 Ekim normalde adet düzensizliği var ama hiç bu kadar geçmiyordu bu süre içinde hep içimde bı hiç vardı test alıp yapıyordum 7 Aralıkta test yaptim negatifti aradan 9 gün geçti 16 Aralık’ta rüya gördüm ümitsizce yaptım pozitif çıktı inanamadım 4 test yaptım hepside pozitif çıktı ertesi günü kan verdim 31 çıktı iki gün sonra tekrar çağırdılar 227 olmuş pazartesi doktora gideceğim böyle bı durumla karşılaşan varmı adet olmadan yumutlama olabiliyormuymus ve çok merak ediyorum kac haftalık boyle bir durumdan dolayı sağlık problemi yasarmiyim çok korkuyorum