Rmeysa_1661 Aleyna54 ben ilk 2 ay içtim bilmeden 2 bebeğim beklemiyordum öğrendim sonra hareketini hissedene kadar içmiştim sonra hareket edince daha fazla eziyet etmemek için azalta azalta kendimi sıka sıka bıraktım çok ama çok zor oldu ama bıraktım şimdi 33 haftalık olduk hamd olsun
Mpy Aleyna54 6 haftamdan 10 haftama kadar mide bulantisindan içemedim şimdi 10+5 im gun de 2 tane içiyorum
Kaderimm Aleyna54 ilk gebeligimde içtim bundada içiyorum malesef birakmak biraz zor azalmaya çalıştım biraz allh yardimcimiz olsun bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alalım 🤲
Sezeniniz Aleyna54 bende bir süre içtim sonra tiksindim ara ara içiyrum içmiyorum diyemem ama herkesin yaşamı sıkıntıları olduğu için yorum yapamıyorm inşallah hepimiz bırakmayı başarabiliriz 🙏
KBR12- 33 haftalik oldu ne kadar bırakmayı denediysem de başaramadım azalttım her ictigimde vicdan azabı çekiyorum ama çok denedim
3851 Aleyna54 benim ablam iciyodu hatta doguma girmeden bi kac dakka öncede icmis yani dogumu zor oldu ama yeğenimde suan bi sikonti yok 3 yasina geldi yegenim
Kubra_kbr Mpy ilk 3 ay organ oluşumu gerçekleşiyor. Sigara gibi maddeler hasar bırakabiliyor organlarda. Umarım bırakabilirsiniz bi an önce hem bebek hem sizin sağlığınız için
Mpy Aleyna54 Ilk hamileligim de sormuştum içmesen iyi olur ama birakamiyorsan gunde 6 taneye kadar normal demisti 3 doktor değişmiştim hatta biri 8 demişti esim de yuh diye ağzından kaçırdı 😂
Armindia 2010 yılından beri günlük garanti 8-9 tane içerdim hamile olduğumu duyduğum 4. Hafta bıraktım şuan 11 haftalığız bende kendime şaşırıyorum ama odaklanmakla ilgisi var arkadaşlar istesem püfür püfür 1 pakette bitirebilirim ama isteme hakkım yok şuan diyeceksiniz kendinizi oyalayın unutturun
Armindia Zaten insan tiksinmiyor sadece karar vereceksin içmiycem içmemem lazim zaten diye odaklanıp buna uymaya çalış ertele zor olduğunu biliyorum inşallah başarirsin🙏
Miumiu 12 haftalığım ben de. Günde 1 paket sigara içerdim hamile kalmadan önce. Hamileliğimi öğrendiğim anda bıraktım kızlar bir tane bile ağzıma sürmedim. İlk 2 hafta çok zorlandım yalan yok durup durup ağlıyordum sinirimden😅😅 Ama şimdi inanın canım hiç istemiyor. Tabiki zorlanılınıyor fakat hep bebeğimi düşündüm allah korusun ona sigara yüzünden bir şey olsaydı kendimi asla affedemezdim🙏🏻
Sedaxx Birilerinden içmeniz için onay mı bekliyorsunuz ? Ben içtim çocugum da doğdu gibi hikayeler falan mı? Yapmayın allah aşkına çocugun sadece doğmuş olması üc bes ay sonra bir sene sonra sağlıklı kalıcağının alerjilerinin astımının bronşitinin havalesinin zatüresinin çıkmıcağının garantisini vermez. Sigara eroin değildir bırakmamanız için sizi bağlayan bir bağımlılık değil. Kendinize sahip çıkamıyosanız sırf yapmış olmak için sırf topluma ayak uydurmuş olmak için çocuk yapmayın. Biz de günde bir paket içiyoduk şimdi dumanına bile maruz kalmıyoruz çünkü çocuk yapmanın getirdiği sorumluluklarını biliyoruz. Birbirinizin yanlışlarını bile desteklemeyi bırakın artık hoşgörü dediğiniz şey bu değil çünkü, doğmamış cocuga zarar vermek hoşgörü kapsamına girmez
Sezeniniz Sedaxx ne kadar kötü bir yaklaşım . Topluma uymak için cocuk doğurmayın. Post açmış sormuş yagılamak aşağılamak bu nedir ya ? Herkes birbirinden farklıdır yaşadığı hayat yaşadığı sıkıntılar o yüzden insanları yargılamak yerine güzel 3 5 cümle söylerek bırakmaya teşvik edebilirsiniz. Tabi bunu sadece insan olabilen kişiler yapar. İnsanları aşağılayan hor gören yargılayan insanlar benim gözümde sadece mahluktur.
EcemUgur01 10 yıldır kullanan birisi olarak hiç aramıyorum. Ben hep, istesem bırakırım diye kendimi inandırdım. İstemediğim için hiç bırakmadım hiç sigara krizi yaşamadım hiçte içmedim hamileliğim boyunca, canımda istemedi