Bende 29 haftalik hamileyim canım benim oğlum da bazen gün içinde pek hareket etmiyor hissetmediğim zamanlar tatlı birşeyler yiyip sol tarafıma uzanıyorum o zaman hissediyorum ben doktora sorduğumda genelde gün için de sen hareket ettiğinde bebeğin içinde bulunduğu amniyon sıvısı sürekli sallandığı için uyuyordur genelde dinlenme yada uyku moduna geçtiğinde o zaman uyanır bebekler demişti. benim oğlum da genelde akşam ve gece daha çok hareket ediyor.😊