Merhabalar 4-5 haftalık hamilelik gözüküyor ama doktor kesemin biraz aşağıda olduğunu ve daha bebeği göremediğini söyledi bu durumla karşılaşan oldumu acaba 2. Hamileliğim kızım 3 yaşında çok şükür sorunsuz bir hamilelik geçirmiştim.Progestan ve folik asidi kullanımına başladım