Kapalikutu Beyazmelekkk yaklaşık dört ay önce doğum yaptım bir çok doktora da gitmiştim yüz kere bin kere Ercan Kayacan ☺️
ipekursat Beyazmelekkk şu an 19+3 teyim 21. Haftamda kontrolüm var burda ki birçok arkadaşım renkli ve detaylı incelediği detaylı ya ayrı olarak gerek duymadılar bende gidince görüşüp öyle karar vericem
tonbikinannesi Medicalpark songül atmaca iriç ben çok memnunum 11.haftam yarın cihazları yeni renkli falan tavsiye ederim
Beyazmelekkk Kapalikutu tam olarak yeri nerede canm haftaya gitmek istiyorum da . Detaylı USG yapıyor mu renkli mesela çıktı veriyor mu
CeyhunMelikeMislina Beyazmelekkk evet baya iyi ilgili bi doktor cnm ben memnunum başka doktorlarda gezdim bunda kaldım
Ebruelif72 Ercan Kayacan 90 tl idi en son zam mı gelmiş. İyi Bı doktor detaylı anlatıyor renkli usg de var kendisi renksiz veriyor ama isteyince renkli veriyor mu bilmiyorum
Beyazmelekkk CeyhunMelikeMislina yeni olmuş o zaman baya artmış birden. Detaylı USG de renkli çıktı veriyor mu birde muayeneyi kısa mi tutuyor yoksa inceleyerek iyice anlatıyor mu canim
Beyazmelekkk CeyhunMelikeMislina yaşamda Zeynep Dr A gidiyorum bende ama birde Ercan hocayı duydum merak ettim Zeynep hocadan daha mı bilgili iyi diye . Zeynep hoca baya yoğun odası muayene biraz kısa sürüyor
CeyhunMelikeMislina Beyazmelekkk muayenesi uzun oldukça açıklayıcı anlatıyor fakat renkli ultrason kağıdı veriyor mu bilmiyorum cnm henüz biz yeniyiz