Emly53 13+5 de ani kanama oldu benimde gittiğimde plasenta ön tarafta dedi zaten düşük riski vardı o nedenle iğne ve progestan kullanıyordum zaten gebelik başından beri. Sürekli yatmamı söyledi ileriki haftalarda yukarı çıkabilir dedi. Plasentanın 3 çeşidi oluyormus rahim ağzını tam kapaması, yarım kapaması , yada rahim ağzına yakın olması gibi. 32+2 deyim hala ön tarafta ve rahim ağzında kısalık da var o nedenle hep yatıyorum. Hiç canınızı sıkmayın plasenta önde olduğunda kendini ağrısız kanama ile belli ediyormuş siz ilaçlarınızı kullanıp bol bol dinlenin doktorum önemli olan rahim ağzını tam kapamaması dedi bana.
doğumdan bir gün önce de yukarı çıkabilirmiş yani kısmet inşallah çıkar.
sağlıkla gelsin 🐣