gulistanm Keriminmutluannesi hamileligimdn beri sebamed bebek yagini kullandm cok cok memnun kaldm hicbi catlagim yok 31 haftamdayim 😊
Keriminmutluannesi gulistanm ben yeni doğurdum malesef 30 a kadar bende de yoktu ondan sonra oldu zaten bir kaç haftaya her yerim çatladı şimdi çatlak giderici arıyorum🙁