Merhaba annisler 11 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim bulantı ve yanmam var doktorum prilam verdi ama malesef etkisi olmadı birde gaviscon ve rennie kullanıyorum 8 haftalktan beri devam ediyor 2 gündür de kabızlık çekiyorum sizce neler yapabilirim?