Sedaabdullah Bugun transferimin 6. Günü ve test yaptım dayanamadm sizce varmıdır. 31 aralıkda kan için hastaneye gidicem https://imgyukle.com/i/aSdbvp
Durucukkkk Sedaabdullah var canım galiba. Yani büyük ihtimal daha yeni olduğu için çok silik çıkmış olmalı. Hayırlı olsun
Tugcekkkkk Sedaabdullah benimki 5.gün böyle silk çıktı 7 gün ikisi de netti. Bence var ama garanti olsun yarın bi daha yapın. İnşallah sağlıcakla kucagına da alırsın
Sedaabdullah Emine2608 evet basta çıkmadı sonradan çıktı silik zaten bugun lerde tutunma oluyormus tranaferimin 6. Günü daha
Tugcekkkkk Sedaabdullah valla elinde varsa dene. Benim elimde 3 gebelik testi vardı art arda denedim 😊
Angels-35 Sedaabdullah canım hayal kırıklıgı yaşatmak istemem size ama biraz daha bekleyin bende tedavi ile hamile kaldım doktorum bana 14. Güne kadar test yapma ilaçların etkisiyle pozitif çıkar üzülürsün demişti evet beklemek çok zor gerçekten ama doğru sonucu almak için 1 hafta daha bekleyin bence ben 14. Gün yaptım testi ve o kadar silik çizgi vardı ki emin olmak için 2 gün test yaptım sonra kan verdim beta değerim 28 falandı 16. gün çok yeni demişlerdi kan verdiğim yerde
Sedaabdullah Angels-35 banada hemşirem yapma dedi ilaçlar falan etki edebiliyor dedi ama ben dayanamadm yaptm perşembe gidicem tekrardan suan zaten öle evet kesin hamileyim demiyorm diğer türlü yanılmada olabilir diye düşünüyorum kaptırmadm kendmi
Angels-35 Sedaabdullah inşallah hamilesindir🙏 Beklemek çok zor gerçekten Allah kimsenin emeklerini boşa çıkarmasın🙏
Angels-35 Sedaabdullah ben şu an 6 aylık hamileyim ben aşılama ile hamile kaldım ilk aşılamam tuttu çok şükür🙏 İnşallah sizde hamilesinizdir🙏
Arslaninannesi Kuzum sen yinede hemen umitlenme bidaha tekrarla erken gibi bide varsa sonradan belirmiyor çizgi hemen silik bile olsa 5 10 sn cikiyo kuruma çizgisi veya bazen sonuç çizgisinin izi olabiliyor ama sen biraz da bekle inşallah vardir 🤗😇
Sedaabdullah Arslaninannesi yok zaten ümitlemmek istemiyorum kendmi herseye hazırlıyorm ama işte sabırsıslık biz kadınlarda var 😂😂