Fotohulya Ben devlet hastanesine gidiyorum hastanenin suda doğum hizmeti var aranızda yapan varmı acaba tecrübesi olan
Aycan_akay54 Fotohulya vay be ☺️ Ne güzel bence denemelisin su ılık oluyormuş rahatlatıcı ve rahim açma özelliği varmış sıcak Sudan ağrı hafifletiyor çok rahat edersin bence
Mavi87 Fotohulya gidenlerden duyduğum kadarıyla çok memnunlar , sancıları karşılamak daha rahat oluyormuş 👍🏻
Sedarm Fotohulya merhaba hülya hanım. Ben de boludayim. Suda doğum hangi hastanede varmış? Kadın doğum ünitesinde mi
Fotohulya Aycan_akay54 bende çok merak ediyorum çok sıcak bakıyorum herşey normal olursa yapılıyormuş inşaallah herşey yolunda gider