1PrensAnnesi canım hatırlatım seni hatta bende tansiyon dye post açtım çok stres flan yapıyomusun? Özellikle yediklerine içtiklerine dikkat ediyomusun? Aynen limon sarımsak iyi geliyo diyolar ben 1 litre limon suyu limonata şeklinde az şeker atıp içiyorum doktorum öyle önerdi ama bi türlü geçmedi bende 5 aylıgım ben 15 16 18 leri gördüm 14-9dan hiç düşmüyo her gün gidip tansiyon ölçtürüyodum bunun yanında alfamet günde 3 kez kullandım ve en son bi gün çok kötüleştim çol yüksek çıktı aradım gene sürekli bildir diyodu dr um sonra bana belog 50 mg verdi hem alfamet günde 3 kez hemde belog günde 2 kez kullan dedi ve 15 gündür belogu kullanıyorum 15 gün öncede diyetisyene gittim pzartesi kontorlüm var diyetisyene allaha şükür 15 gündür tansiyonum 13-7 12-6 allahım nazar değmesin🙏Ama ciddi anlamda sinirlerim bozulmuştu . Ekmek,kola,tuz,abur cubur, makarna pilav hamur işi şeker zararlı olan ne varsa yemiyodum kilo almamk en iyisiymiş 5 aylıgım 300 gram almışım sadece biraz uzun oldu ama