Merhaba ben 6hafta 4 günlük hamileyim bebeğimin kalp atışını dinlemeye gittiğimiz de çok şükür duyduk ama rahim arkasında kanama olduğunu ve düşük riskim olduğu söylendi progestan başlandı ve istirahat dedi ve şuan çok endişeliyim başına gelen var mı bu durum arkadaşlar