4894mercimek merhaba, ben ara ara bendede oluyor. Akıntı bazen çok sulu geliyor. Özelliklede idrarımı yaptıktan sonra. Doktora sordm normal dedi. Bir arkadaşımın doktoruda idrar kesesinde kalıyordur kalktıktan sonra kalan çıkıyordur demiş. O da bi ihtimal… ama büyüme ataklarında daha çok oluyor sanki bana öyle geliyor. Yinede doktoruna danışmanda fayda var tabi her bünye farklı