Hilalakar Eebbrruu doktorum yüksek diyor bana da diyet verdiler ama nasıl uyuycam bilmiyorum doymuyorum siz nasıl besleniyorsunuz
Eebbrruu Hilalakar tahilli ekmek yiyorumm cnm salata türü şeyler. Yemek.olarak da sebze yemeği yiyorum yoğurt yiyorum yemeklerin yanında sütü çok az seker katip iciyorum. Şekerli.şeyleri kıstım yanı 😐
Eebbrruu Hilalakar bna dyet vermedi aslında. Ben kendi kafama göre uyguluyorum brz da internetten araştırdım makarna fln yemiyorum
Hilalakar Eebbrruu canım aç:90 kusur hep tokluk birinci saat:157 tokluk ikinci saat:140 çıktı düzenli ölçüyorum hep böyle çıkıyor
sedo112 Bende şeker yüklemesinden 1 saat sonra tokluk şekerine baktırdım 61 çıktı doktor çok düşük dedi aynı endişe bendede var ama ne yapmam gerekiyor bende bilmiyorum oruç tutmuyorum şekerim sürekli düşüyor çünkü
sedo112 Eebbrruu sanmam canım çünkü ilginç olanda hamileliğimin başından beri yediğim tatlının haddi hesabı yok
Hilalakar Eebbrruu doktorum yüksek diyor ne bilim kız bir de ben kan sulandırıcı iğne kullanıyorum her gün karından birde ünsilin verecek diye çok tedirginim
kucukprensin Eebbrruu Sağlık ocaklarında tokluk bakmıyorlar baksalarda sağlıklı.sonuç alınmıyor.tokluk kan sekerinize ezcanelerden baktirabilirsiniz,140in altında olması normal düşük olması iyidir
kucukprensin Eebbrruu benim doktor istediğinde aile hekimime sordum biz bakmıyoruz dedi😇eczaneye yönlendirdi,eczaneden öğrendim.Demekki farklı farkli