15+5 de sabah tuvaletimi yaptım kanamam olduğunu farkettim. İç çamaşırına koyu kahverengi bir kan bulaşmıştı.
Doktora gittim bebeğin gelişiminin iyi olduğunu kalp atışının olduğunu ve eşiğe yakınlığının normal boyutta olduğunu söyledi. Sonra alttan muayene yaptı ve kanın vajinadan geldiğini söyledi. O yüzden düşük tehditi olabilir diye progestan verdi sabah akşam onu kullanıyorum vajinadan.
Sonrasında kanama kendini lekenmeye bıraktı 3 gün öyle devam etti aralıklı sonra iki gün hiç gelmedi. Bugün yine kahverengi kanama geldi. Yaşayan var mı acaba?