Kızlar bugün 33+2 günlüğüz doktora gittim karnım çok büyümedi doktor direk bu bebek küçük bakalım ama dedi. 1950 imiş kilosu az dedi😞 karın çevresi de 10 gün geride dedi. Çok üzüldüm kızlar😞 ne kilo aldırıyor bebeğe sizin deneyimlediğiniz şeyler var mı ? Kaşar muz ceviz yiyorum tahin helvası yumurta dedi doktor başka ne yapabilirim ? Az dimi kilosu vicdan azabı çekiyorum şuan iyi besleyemedim diye 😕 doktor idrar tahlili ve tansiyon takibi istedi gebelik zehirlenmesi olunca bebek kilo alamayabiliyor dedi inşallah öyle bişeyler yoktur kızlar dua edin ilk bebeğim çok tecrübesizim😕