Duygusuz 30 31 haftada progestan kullananlar nasıl ne kadar kullanıyorsunuz acaba Dr um bana dün verdi ama bir kereliğine iki adet arka arkaya fitil gibi uygula dedi sancım oldugu için ben hep böyle mi kullanıcam kullananlar nasıl kullanıyor acaba
Semabkr Duygusuz bende 32+4 günlük hamileyim ama ben normal ağızdan alıyorum günde bir kere.. bebeğim aşağıda olduğu için ve enfeksiyon olduğu için erken doğum riskim var benimde..
Canes 1 sabah 1 aksam vajinadan uyguluyorumm bende 25 haftaligiz Allahim saglikla kavusmayi nasip etsin hepimize😥👐
Duygusuz Canes ya Dr bana dün sancılı oldugu için böyle kullan dedi devamını nasıl kullanacağını söylemedi sordum cvp ta gelmedi tedirgin oldum bende
Duygusuz Aryam-15-15 bana iki tane yazmısta sorun olur mu diye korkuyorum iki tane arka arkaya demişti o gün ben sabah akşam kullanayım diyorum