Kızlar ben 14+2yim bugün hastaneye gittim bir problemim yoktu cinsiyet öğrendim bu arada kızım olucakmış ama aksam eve geldiğimde kalcamdan bacağıma bir kemik batması kemik ağrısı gibi bir şey var bacağımın üzerinde duramıyorum oturamıyorum bilen varmı 😔😔