Ozgeemrahh Selam canım anneler biz bugün 6+5 olduk Azonce doktordan geldik kalp atışımızı duyduk çok şükür genel olarak iyi dedi doktorumuz ama mide bulantımiz geçerse daha iyi olacaz tabii darısı tüm bebek bekleyenlere olsunnnn inşallah ❤❤