Aysnduru bana kendi doktorum 12. Haftaya kadar dedi, sonra başka ilaca geçicem dedi. Sağlık ocağındaki ebe 8-9. Haftadan sonra kullanmaya gerek yok bebek bütün beyin ve omurilik gelişimini zaten tamamlamış oluyor dedi 😑 ben doktorumu dinliyorum şuan kullanmaya devam 11.haftadayız