Aslanannesiayse Kızlar çok afedersiniz ama iki gündür benim büyük abdestim simsiyah çıkıyor 😑 bu yaşadığım kabızlığın etkisi mi yoksa iki gündür Demir vs ilaçlar alıyorum onun etkisi mi benim gibi böyle bu durumu yaşayanınız oldu mu yardımcı olursanız sevinirim 😔
Yagmurr34 Aslanannesiayse bende kullaniyorum oyapiyor malesef doguma kadar hep boylemi olcqk bilmiyorum 😔
ZeyAk @Aslanannesiayse bende kullanıyorum 34. Haftamdayım hep siyaha yakın oluyor dışkım ve hep kabızım maalesef
ZeyAk @Yagmurr34 34. Haftadayım hala öyle doğuma kadar böyle hatta ilk doğumumda doğum sonrası da kullanmıştım 15-20 gün sanırım 🙄
ZeyAk @Yagmurr34 bende bir ümit 2 hafta önce sordum çok ciddi kabızlık çektiğim için doğuma kadar devam dedi yine sizde danışın doktorunuza belki o bıraktırır