Nurna_ bende tüp bebek yaptım transferden ertesi gün kanamalarım başladı pembe,kahverengi,kırımız kan hepsini gördüm 14 haftama kadar adet kanaması yaşadım çok şükür 29+4 olduk 😊 Doktorum kahve rengi ve pembe gibi olandan korkma dedi ama bayrak kırmızısı görürsen bekleme sürekli hemşirelerine her kanamada heber ver onlar açıklıyor 😊