edanuur ikili taramayı özelde muayene ücreti (ultrasonla ense kalınlığı ölçüyor)130+kan tahlili 90 TL olarak ödedik.devletteki dr istedi genelde ikili temiz ise 3.ye gerek kalmıyor ama yapıyoruz dedi.özeldeki dr(devletten yeni ayrılmış bi hekim) ben hiçbir zaman ikili yaptıysam üçlüye gerek duymuyorum aynı şey dedi..işin özü aynı sonuçları veriyor ama ikili daha yüksek oranda doğru sonuç veriyormuş o sebeple gerek duyulmuyormuş her iki dr da aynı açıklamayı yaptı