Kızlar dün iş yaptm bebeğimi hissetmedim sadece gece vajina bölgem zonkluyordu dedim galiba orda bu sabah sol ayağım ağrıyor şekilde uyandm ama hala ses seda yok leke kan falan hiçbirşeyde yok sizce ne yapmam gerek doktorda yok burda ilçede kalıyoruz