Zehra2701 Kızlar merhaba 39+1 günlük hamileyim yarimsaattir felan adet sancısı gibi sancm var ve geçmiyor sizce yalancı sancı mı yoksa doğum sancısı mı 😔😔😔
Sedats Zehra2701 biraz yürü sıcak duş al geçmesse doğum sancısı olabilir canım. Bende 39+1 deyim. O yüzden dene derim
Sedats Zehra2701 ben suan 1 cm açıklıkla 3 haftadır bekliyorum canım. Düzenli gelen doğum sancılarim çıkıyo nst de
Sedats Zehra2701 ne olacak bizim halimiz yaaa😐o günden beri doktorum hiç bakmadı belki de daha fazla açıldı
Zehra2701 Sedats daha fazla açılsa belirtisi olur zaten canm bakalım daha ne zaman gelmeyi düşünüyorlar 😊
Sedats Zehra2701 nişan falan da gelmedi bende ama kasilmalarim düzenli ve şiddeti artti. Beklemek bazen iyi kilo alsın istiyorum bazen de yeter artık herkes bebeğini aldı kucağına bende göreyim kızımı istiyorum 😐