kahve-cekirdegim Biz 4+4üz henüz doktora gitmedim giden var mı kızlar betalar kaç kese gören var mı :)
kahve-cekirdegim Mi124 maşallah benimde programa göre 4+4 iki gün önce de beta 2137 ne zaman görürüm bilmiyorum ne zaman gitsem :)