Melll20 kızlar reglim 2 gün gecikti bu sabah test yaptım silik çizgi çıktı siz görebiliyomusunuz bilmiyorum ama ben çok net görüyorum bi yardımcı olurmusunuz ? [url=https://hizliresim.com/9ONtjZ][img]https://i.hizliresim.com/9ONtjZ.jpg[/img][/url]
Tugcek33 Melll20 gününün geçmesine rağmen baya silik çizgi, testi tekrarla canım 2 gün sonra koyulaşmasını takip et🥰
Aysem- Mizgin2020 Sizin bugün adet günüz olmasın lazımdı beraber bekliyorduk belirtileriniz var mı ? Test yaptınız mı?
Girlyyy Melll20 var gibi hayırlı olsun inşallah ☺️ Ama kan testi yapmata fayda var zaten bir gün sonra o çizgi daha belirgin hale gelebilir benim öyle olmuştu
Melll20 Kasıklarımda u Ertugrul kasıklarımda ufak ağrılar hissediyodum ama regliye bağlamıştım birde göğüs hassasiyeti normal regl dönemime göre çok fazla şuan açıkcası çok anlayamamıştım
Mizgin2020 Aysem- bı takvim bugünü gösteriyor diğeri yarını canım 3 gün önce bitane test yapmıştım negatif cikmisti
MrvCgn Benim 4 gun gecmesine ragmen boyle cikmisti gec dollenme olmus doktor oyle demisti suan 10 haftaligiz hayirli olsun 😃
Aysem- Mizgin2020 Bende bugün olmadım adet belirtimde yok pazartesiyi bekliyorum ozamanda olmazsam test yapıcam. Hakkımızda hayırlısı olsun artık.