Dua35 herkeste böyle oluyor tatlım. Ben 3 düşük yaptıgım için korkum daha da fazla… Kendini oyalayacak seyler bul. Örgü ör dizi izle kafanı meşgul et. Allaha şükür riskli dönemi atlattık bundan sonra günlük rutinleri yapabiliriz artık. Eğer bir risk olsaydı doktorun seni uyarırdı zaten