Mommy_006 2 ocakta doğumum var merak ettiğim şu; refakatçi 1 kişi deniyor fakat gündüz annem gelip bana yardım etse gece eşim kalsa böyle bir şey olabiliyor mu yoksa hep aynı kişi mi yanımızda kalabiliyor?