Leylaa22_ O zaman kullanın yıllardır dişçi kapılarında biri olarak tecrübem konuşuyor desem yeridir. Apse bir kere oluştu mu antibiyotik harici atılamıyor ve tedavi yapılamıyor malesef..
İzin verdiyse doktorunuz alın antibiyotik çünkü apsenin vücutta durması çok zararlı diye biliyorum başka yerlere ilerleme şansı var kan yolu ile tedbirinizi alın.
Genelde augmentin veriliyor belki yanlış yazdım ama klasik antibiyotiktir.