Beyziikoo G_V İkisi de çok güzel. Asya ileri yaşlarda da yakışacak bi isim ama gönlüm Asel’den yana bende Asel düşünüyorum ama netleştiremedik 😍🤗 Asel’in manası çok güzel 🌹👼