Hamileyim-mutluyum ben minicityden aldım çoğu şeyi. E bebek ve civile de baktım ordan da aldım. Çocuğun yediği helal giydiği haram derler. Çok doğru bence. Üstü temiz kokusu mis olduktan sonra hiç takıntım yok. Maddi durumum gayet iyi ama bence bi tulumu 100 tl vermek israf.. 2 ay sonra muhtemelen giremeyecek içine. Çevremde verebileceğim kimse de yok. Battaniyesini daha dün cadde üstünden 50 tlye aldım inanılmaz kalın. Nette fiyatlar 150 tl en azı ve ince.. Biberondur mamadır şampuan arabası beşiği kalite şart ama kıyafet bence biraz daha tutumlu olabiliriz.