Meryem22 Kızlar nefes darlığı yaşıyan varmı? 11ci haftadayım ölecekmişim gibi oluyorum nefesim yetmiyor,hep derinden nefes almaya çalışıyorum,yeni başladı bende bu rahatsızlık.aşırı rahatsızedici.göğüs bölgemden sanki nefesim daralıyor,böyle olan varmı
Hale Meryem22 canim ben 28 haftalik hamileyim cok fena nefes darligi cekiyorum bide bende panik atakta var cok zorlaniyorum bebek buyudukce bu problem daha cok artacak cunku cigerlere baski yapiyo. Allah yardimcimiz olsun
Pinaryyim Meryem22 dün gece bnde ilk defa kalbim cok hızlı çarptı agzımda atıyodu kalbim sanki ellerim titriyo gibi hssettim eşimi uyandırdım hemen korktum biraz
Nurerdgn Meryem22 beeeeeennn... bende ayni sorunlari yasiyorum canim bazen cok uzun suruyo bazen de olmuyo bebek buyudukce vucutta kan orani arttığı için kalp daha fazla calisiyomus ve daha hizli çalmıyomuş galiba o yuzden oluyomus diye biliyorum bide tuzlu yeme tuz zaten siskinlik yapiyo ekstradan bi sikinti veriyo daha cok daralma oluyo
Kurtum Meryem22 güzelim bu çok normal. Bebek büyüdükçe diyaframa akciğere baskı yapıyo. Ve ilerleyen zamanlarda artacak devam edecek bi mesele. Sende benim gibi paniksin sanırım biraz. Öncelikle bunun normal olduğunu anlat kendine her gebe aynı şeyi yaşıyo ve nefes alamıyoruz değil nefes alırken eskisi kadar rahat değiliz ama aldığımız oksijen bize fazla fazla yetiyo bunu bil rahatla. Tavsiyem de şudur ki: YouTube a gebelikte doğru nefes egzersizleri yeşim alıç yaz. Ve hamileliğin başından doğumda ıkınmaya kadar olan süreçte nasıl doğru nefes alırız, kendimizi nasıl rahatlatırız, kasılmalar başladığında nefes bize nasıl yardımcı olur ve özellikle ilk gebelikse ıkınma nasıl olur bunları çok detaylı anlatmış. Ben çok rahatladım çok faydasını gördüm. Ben de henüz 12 haftalığım ama doğuma kadar bu vidoların bana çok fayda sağlayacağından eminim. Allah yardımcın olsun canım öpüyorum 💋💋💋
Meryem22 Nurerdgn Teşekkür ederim güzel anneler,ben de çok korkdum hemen doktorumu aradım,oluyor dedi ama cok sık yaşamaya başlarsan kalp doktoruna bi görün dedi.
Meryem22 Kurtum teşekkür ederim evet mutlaka bakıcağım dediyin vidyolara.inan çok panik yapıyorum.dün de eşime ben ölücem galiba uyuma diye uyutmadım.şişkinlik oluyordu bende ama nefes yetmezliyi yeni başladı.kendimi korkutmamaya çalışıcam.kendim de 47kiloyum o yüzden bebiş büyüdükce bende daha büyük etki yaratıyor
Gizevren Aynı sorun bende de var kaygı bozukluğumda var üstelik oda etkiliyor. Geçen dısarıda yemek yerken oracıkta nefessiz kalıp ölücem sandım koşarak cıkmak istedim ki normalmiş. Kan akışı arttığı için oluyormuş çarpıntıda oluyor arada nefes egzersizleri işine yarar diye düşünüyorum üzerinde çok durmamaya calış başka seylerle ilgilen. Nefesine odaklanınca hepten strese giriyorsun cünkü 🙏🏼
Kurtum Meryem22 İnşAllah yenersin canım bu durumu. Bende de nefes alamama korkusu var kapalı alan korkusu falan. Zaten olan şeyler o yüzden nefes konusunda en ufak sıkıntı beni de çok panikletir. Ama şuan iyiyim çok şükür kendime sakin kalmayı öğretiyorum. Umarım sen de başarırsın en kısa zamanda 😘
Gulnur Meryem22 22 hftaligim nefes daralmasi carpinti okdr cok olduki dktra gttik holter takildi hamileliktenmiz gayet normal bolbol hava al havali bi odada uyu
Meryem22 Gulnur ay canım Allah yardım etsin bu sorunu yaşayan ve yaşamayan bütün hamile annelere.çok zor ilk hamileliyim yaşım da 22.evde bütün günü yalnız oluyorum eşim işde annelerimizde memleketde.evlendiyimin 2ci haftası hamile kaldım bide hazır değildim,çok panik yaşadım ilk öyrendiyimden beri
Deletedmom404 Canım bende bugün yaşadım ilk defa kapalı ortama girince oldu gerçi başladı mı kapalı açık farketmiyo cidden derin nefes almadan sanki nefes alamicakmışsın gibi oluyo panikledim nette araştırdım bende yani normalmiş ama insan kendini ölecek gibi hissediyo geçene kadar 😒
Meryem22 Deletedmom404 yaaa ben dünden beri o kadar panik yaptımki,acaba bebeğime bişeymi oldu diye.aşırı rahatsızedici yaa ilerde bapıcam bilmiyorum.sizler bende de oluyor diyince bi rahatladım.umarım böyle çok devam etmez,hamileliyin başlarında böyleyse sonrasında ne olur çok korkuyorum
Gulnur Meryem22 amin cnm kalbim agzimdab cikicakmis gibi oluyor bazen evde durma cik gez diycem ama insanin halide olmuyo malesef temiz hava almaya calis
cevriyetoy Meryem22 daha sen basindasin canım 26+4 ve giderek artıyor hiç azalmiyor Yatarken falan yüksek yastikta yat