13 haftalık gebeyim ve 3 gündür baya beni rahatsız edecek kadar bel ağrısı yaşıyorum. Bu durum bu hafta da normal mi ? Öncesinden belimden rahatsızlığım yoktu ama anlamadım bu durumu bilmediğim bir şey mi vardı? Sabah kalkıyorum bir şey yok öğleden sonra iyice ağrımAya başlıyor yatıp kalkmaya çalışımca kitleniyor bazen. Bu durum bu hafta da normal mi?