Paprika Hanımlar reglim biteli iki gün oldu.Yumurtlamayı haftaya cuma bekliyordum.Bu ay erken mi olacak acaba yumurtlama?Bir hafta önceden bu kadar koyu çıkması normal mi? **Bir buçuk ay önce düşük yaptım [url=https://hizliresim.com/jiVAsX][img]https://i.hizliresim.com/jiVAsX.jpg[/img][/url]
Blossom Paprika Yumurtlama takvime göre gitmeyebilir. Erken ya da geç olabilir. Bu yüzden ovulasyon testleri var zaten. Takip etmeye devam. 😊
Seydaakk Paprika bana sorarsan hamilesin canım bende bir düşük yaşadım bundan önce 4 haftayken düşürdüm fark kimyasal gebelikmiş ama daha sonra 6 ay sonra hamile kaldım şuankine bi doktora git içinde düşükle alakalı parça da kalmış mı diye baksınlar onun dışında hamile gibisin🌹
Hilalylmz58 Paprika cnm benim yumurtlama olmadan bi hun oncede boleydi ertesi gun daha koyu cikti hatta baya koyuydu tabi hem ogunu hem onceki gnu degrlndrmstim suan 13 haftalik hamileyim
Paprika Mi124 henüz pik olmadığını biliyorum.Benim merak ettiğim pik olması bir haftayı bulur mu?yoksa daha erken mi görürüm?
Paprika Mi124 ben de öyle düşünüyorum gebelikte önce yaptığımda hep 14. Günde görüyordum koyulaşma 12.günde başlıyordu
mucizemibeklerken17 Canim hic belli olmuyor benim de böyleyken ertesi gün epey silik çıktığı olmuştu, hormonlar biraz kafasına göre takılıyor 🙃
Paprika mucizemibeklerken17 çok sinir bozucu bir durum kasik agrım olduğu için test yaptım dünkü daha silikti yarın tekrar yapacagım🤦♀️
Paprika Blossom kurtaj öncesi reglim çok düzenliydi.o yüzden biraz sasırdım erken koyulasmasına.kasık agrımdan şüphelendim. iyi ki teste erken başlamıştım yoksa kaçırırdım muhtemelen🤦♀️
Blossom Paprika Benim de hep takvimle test aynı giderdi. Bu ay benim adet sonrası hemen koyulaşmaya başladı. Arada oluyor herhalde.
Hilalylmz58 Paprika aynen canm bugun degrlendir yarina gre duruma bakrsin zaten ayrica tesekkur ederim darisi size nasip olsun