Miragee iyi devlet normal Doğum diye diretmemiş yani sezeryan yapacaklar. Benim gebeliğimin 8.haftasından beri ayak kemiğimde sorun var tek ayağımı kullanamıyorum ağrılarım oluyor kemik kisti var ameliyat olmam lazım ama Doğum sonrasına ertelemeye çalışıyoruz. Kemiğin kırılma riski de var. Kırılırsa duramam herhalde direk ameliyata alırlar. 27.haftadayım sen yolun sonundasın şükret şimdiye kadar böyle bir problemin çıkmadı bak ben ne zamandır çekiyorum ağrısı ayrı yatması ayrı dert. İnşallah yolun sonunu göreceğim bende. Ağrın olduğu için mi sezeryan dedi doktorlar? Ağrı için parol hariç içtiğin birşey oldu mu serum vs taktılar mı hiç canım?