Crazymom5 Kızlar merhaba 21+5 haftalık gebeyim. Hamile kaldığımdan beri karnım hızla büyüyor. Şuan dışarıdan bakıldığında 7 aylıktan büyük duruyorum ama dediğim gibi 21+5 iz. Böyle olan anneler var mı? Normal mi büyük olması?
pinar55 Benimde normalde zaten göbeğim vardı şuan 13 haftayım ama belim kalınlaştı karnımda sürekli gaz var 6 aylım hamile karnı gibi resmen aynaya baktıkça kendimi kötü hissediyorum