Esrayd Merhaba kızlar 39+4 günlük gebeyim. Dünden beri devamlı karnımda kasılma oluyor taş gibi oluyor ama sancı falan yok normal mi anlam veremedim bilen varsa yazabilir mi
8karakter38 Esrayd 39+6 haftalığım dün doktora gittim sancılarım vardı doğum sancısı sandım değilmiş🙊 karnımdaki sertliği doktoruma sordum doğuma hazırlıyor bebek kendini dedi son haftalar olduğu için yeri daraldı o yüzden bu sertleşme ve topaklanma normal dedi
Esrayd Yldz3 benim de nefesimi etkiliyor canım çok garip rahim kendini doğuma mı hazırlıyor anlamış değilim
8karakter38 39+6 haftalığım dün doktora gittim sancılarım vardı doğum sancısı sandım değilmiş🙊 karnımdaki sertliği doktoruma sordum doğuma hazırlıyor bebek kendini dedi son haftalar olduğu için yeri daraldı o yüzden bu sertleşme ve topaklanma normal dedi
Esrayd 8karakter38 sancılarınız nasıl oluyordu ? Hala mı doğuma hazırlanıyoruzz artık o doğum vakti gelsin diye dört gözle bekliyorum ümitleniyorum gene yok hayırlısı olsun ama
Esrayd 8karakter38 38 hafta da 3150 kg bu hafta bilmiyorum canım sormadım doktor da söylemedi 😂 gelişimi iyi dedi sadece
8karakter38 Esrayd sancım gece 3ten sabaha kadar ara ara girdi belime falan vurdu ben doğum sandım ama değilmiş bende çok ümitli gitmiştim ama maalesef olmadı. Bebek kendini kanala yerleştiriyormuş sanırım o yüzden sancılar kasılmalar devam ediyormuş doğuma kadar
8karakter38 Esrayd evet son haftalar daha çok kilo alıyor bebekler benimki 1 haftada 350 Gr almış mesela 🙊