Kizlar sali günü amniyosentez yaptırdım bebegimin vücudunda fetal hidrops var yani bagirsak etrafi cilt alti cigerleri su toplamış. Bundan kaynakli yaptırdım. Ilk sonuc 3 gun sonra gelecek demişti dr. Dun aradı genetik temiz çıktı dedi. Kültür sonucunu bekleyecegiz dedi oda 3 4 haftaya gelir dedi. Bu hastaligi ogrendigimden beri mantikli dusunemiyorum. Oyuzden bundada ne anlam verecdgimi bilemedim. Simdi bu genetik sonucun temiz cikmasi neyi ifade ediyor