Kizlar nişanı gelib dogurmayan varmı acaba benim saat 6da iç camawirim islandi pembe akıntım oldu doktora gittim sancım falan yok camawirimda islaniyo bana söyledi suyun gelmemiw dogurmuyosun git eve ne zaman sancin olursa gel bawina böyle bir şey gelen varmı acaba