Edanur25 Kızlar herkese merhaba👋🏻 22+1 olduk bugün iki gündür gaz sancısından uyuyamıyorum geceleri. Aynı benim gibi sıkıntı yaşayan oldu mu hiç. Bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
SeldaSngl Edanur25 doktorumun da onayıyla rezene çayı içiyorum hamileliğimin başından beri neredeyse her gün faydasını görüyorum
Yldz3 Edanur25 rezene çok iyi geliyor tüm gazı alıyor 38 haftalığım gaz sancısı normalde de çekiyordum hamilelikte 2 katı olmuştu resmen rezene derdime derman oldu ama lütfen doktora sorup öyle alın haftanız erken çünkü
Gzdnrkls05 Edanur25 benimde çok oluyordu ayaklarini sıcak tut kesinlikle faydasi oluyor. Gece yatarken ayaklarinin altına sicak su torbası koy bana iyi gelmişti birsey kullanmadan atlattim şükür 🤗