Ebrukarayali bende de migren var. Ilk aylarda çok kez tuttu. Kahve, karanlık oda, masaj hiçbiri geçirmedi. Hepsinde acile gittim. Acilde hem mide bulantisina hem de bas ağrısına çare buluyorlar. Pandemi zamanı kimse de gitmek istemez ama çaresiz kalınca mecbur gittim.