MgeGne Merhaba bayanlar 👋🏻 Konya Meram Akademi hastanesine muayeneye gidiyorum oraya giden veya doğum yapanlar var mı memnunmusunuz?Doğum yaptıysanız memnun kaldınız mı hastaneden??
Ardanyal Benim kardesim orda dogum yapti ne hastaneden nede doktordan memnun kaldi birdaha asla gitmem diyor
MgeGne Ardanyal Hangi doktora gitmiş birde niçin memnun kalmamış acaba? Aslında çok kalabalık oluyor ama giden çok yani..
MgeGne Ardanyal Hangi doktora gitmiş birde niçin memnun kalmamış acaba? Aslında çok kalabalık oluyor ama giden çok yani..
MetehaninAnnesi MgeGne merhaba. Bende bu ay akademi ye gittim doktorum alanur güven di. Memlun kaldım ama doğumu bilmiyorum tabi
MgeGne MetehaninAnnesi Ben meram akademiye gidiyorum orda bi tülin hanım birde fatma hanım var.Hani merak ettm kmden memnun kalmamış diye..