Ben yaşadım. Kalçamın sağ tarafı. Hamilrlik olmasa kırıldı derdim. Tek başıma oturup kalkamıyordım bile. Yürüyemiyordum. Uyurken ağrıdan uyanıyordum. 12.haftadan 16 ya kadar böyleydi. Şuan 17 deyim daha hafif ama hala var. Ca Mg tableti içiyorum şuan anca etki etti herhalde. Kullanmıyorsan sen de kullan faydasını görürsün