Kızlar merhaba belirttiğim gibi 32 haftalık geneyim 3 gün boyunca rahmin aşırı agriyordu yürüyemiyordum artık hastaneye gittim bebeğin kafası baya assagida dedi ciğer geliştirici iğne vurdu serim taktı biraz rahatlattı ama hala tam olarak geçmiş değil eskisi gibi yürüyemiyorum agrım oluyor bebek 1.90 gram başına böyle birşey gelen varmı