Beyazmelekkk Kızlar hamileliğimin başında dr um ev işi yasak dinlen kendini yorma demişti şuan 14+0 haftalık olduk şükür . Evi viledayla silme toz alma dolapları silme vs yapsam sıkıntı olmaz demi ? Sizler ne zaman başladınız temizlik islerine
Krizantem_ Beyazmelekkk Ben hep yaptım ama hafif hafif. 10 haftaya kadar yükseklere çok uzanmadım eşimden yardım istedim.. Çok ayakta kalmadan kendinizi yormadan dinlene dinlene yapabilirsiniz. Yükseğe de uzanmayın
ssnnmmm Beyazmelekkk süpürgeyi eşim yapıyor hamileliğimin başından beri ayda birde temizlikçi alıyorum kendini yormadan ufak işleri yap bence ama dolap silme falan yapma uzanmak yasak çünkü
Seyma2861 Beyazmelekkk yani risk yoksa yapılabilir hamileyiz sonuçta hasta değiliz ki… evide süpürüyorum dip bucak dolapta siliyorum yerleride elimle siliyorum he bir güne sığdırmadan dinlenerek yapıyorum. Riskli gebelikleri tenzih ediyorum Ev süpürmek ne yapabilir Allah aşkına kıl ipine bağlı değil bu
Suzey Beyazmelekkk ev işi yasak demişse yapma riskli demekki senin için. doktoruna sor daha iyi olur senin için biz işini yapabilirmsn yapamazmsn bilemeyiz yani
Suzey Seyma2861 bazı hamilelikler cok riskli süpürge bile iyi degil lütfen bütün hamileleri içine katmayalım
Busra34ybg Beyazmelekkk canım yavaş yavaş yapabilirsin ani hareketten kaçınman lazım biseye uzanmaya çalışma eğilip kalkarken dikkatli ol sadece
Sedanindenizi Beyazmelekkk Ben hic bisey yapsmayip yatanlardanim. Iki defa lekelenme yassadim. Progestsn kullaniyorum.Dr istirat dedi 11+4 esım yaparsa bir parca yapiyor , af edersin evi b…. goturdugude oluyor ama bebigimden kiymetli degil. Napalim sabir☹
Rabianida Sedanindenizi çok doğru varsın evi bok götürsün hiç ama hiç kıymeti yok 11 sene sonra hamile kalmışım tabiki yicem içcem yatıcam😂😂eşi haftada bir eşim süpürür siler 10 günde birde bi yardımcım var saolsun dip köşe temizler üstüne bide evde kedim var 😄 üstüne bide nöbetlerim var 😂 ama hiç birşey bir candan daha kıymetli değil ❤️