PelinAydemir-0107 Haftasında olan arkadaşlar var mı ? nasıl geçiyor ? Pazartesi doktor kontrolüm var cinsiyet öğrenen var mı ?
Kimkibu 14+5 daha 15 olmadık ama yaklaştık😁 daha tam kesin bisi yok cinsiyetle alakalı bende sabırsızlıkla bekliyorum haftaya gideceğim bende cuma günü kesinlestirirz dedi doktor bakalım🥰 sağlıklı olsunlarda
PelinAydemir-0107 Kimkibu Aminn sağlıkla kucağımıza alalım İnşallah 🙏🏼 bakalım 12.haftada gittiğimizde acele etmeyin net olsun demişti nasip 🥰