Kızlar mantar enfeksiyonuyla hamileliğimin başından beri uğraşan bir insandım tam kurtuldum bitti rahata erdim derken bugun ağdaya gitmişdim bayan genital bölgemin kıpkırmızı olduğunu söyledi ağdada çok acıdı zaten eve geldim kabarık kabarık öyle böyle bir tahriş değil sizce bu neden kaynaklı ve nasıl hızlı geçirebilirim başına gelen var mı yardımcı olursanız sevinirim