mavi0811 Semahasan001 kuzum ben su an reglim ama bitince okuyaym en gec pazartesi biter o zamn okusam olur demi🥰
Semahasan001 gel_artik_bebegim annem ve komşular okuyor annem 10 tane okumuş komşular da kaç tane okudu bilmiyorum birde kaç tane okunmalı canım
gel_artik_bebegim Semahasan001 canım 7 tane yeterli diye biliyorum ben ama tabi ne kadar fazla okunursa o kadar iyi
Yaso26 Semahasan001 eğer imkanınız varsa 41 e tamamlayın kendinizde ayrı 41 tane okuyun regl döneminde içten okuyacak birine devredin